Friday, 15 August 2014

Internet Maxis broadband

::::::cORETan sejeNak::::

mira dalam delima??
need ur opinion.....
semakin maju semakin banyak
yang perlu kite kena considerkan..

today, ingat nak deactivate kan maxis b.band nie..
bila kira2 bajet yang de.. rasa mcm tak mampu plak.
nak use wifi nie..
lagipun bulan 9 nie nak masuk u..
memang internet u xdak la laju mana.. tapi still ok..

ayah kata ' no need to deactivate it, nant abah bayarkan... abah de simpan duit sikit,
abah bincang dah ngan kawan abah, final year nie banyak kena cari maklumat, internet penting, kalau ya deactivate kan nnt abah akan marah ya.. ok'

mama kata ' xyah la guna wifi b,band nie, mahal, tiap2 bulan kena byar, pakai la yg kat u je'

sy kata ' saya nak deactivate la, sy xnk susahkn my parent, lagipun wang saku xckp'

aish mana satu nie
confius...
sila tinggalkan cadangan kekawan kat sini ^^

thanks...

5 comments:

  1. dulu abah guna portafi maxis. kena byr rm68/bln. tp x berbaloi sbb cpt sgt abis kuota. slps abis kontrak abah terminate je. skrg beli simcard hotlink broadband. kalau nak on9 topup je kredit n beli bband pass. senang kan? jimat lg..

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum..pemilik blog purple. kite pnh guna bb maxis..tp Ya Allah..lmbtnye..now gune wifi nk msuk 2 tahun da.. tp mcm nk tukar je ..huhu..salam perkenalan..kunjungan dr blog syira -promote blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq give comment.,,, ^^ done follow balik

      Delete
  3. bagus nye abah adik yer...kalo ikut sis la kn, terpulang la..klo dh abah adik bg persetujuan..jgn la adik rsa bslh lg :-D mn thu kot2 wifi u tetibe buat hal ke kang susah adik jgk.hehe

    ReplyDelete